Programowanie Reaktywne - Zabawa z czasem - Timer.
Programowanie Reaktywne - Zabawa z czasem - Timer.

Wielokrotnie w swoim życiu stosowałem dwojakiego rodzaju wyzwalacze w celu cyklicznego wykonywania pewny czynności. Mowa tutaj o wykorzystaniu Timera lub Thread. Pierwszy z nich polega na utworzeniu klasy, która będzie cyklicznie co określony czas wyzwalała event.

Programowanie Reaktywne - Wstęp.
Programowanie Reaktywne - Wstęp.

Od dawien dawna, tworzenie oprogramowania zwłaszcza związanego z graficznymi interfejsami użytkownika (na potrzeby uproszczenia będę odnosił się właśnie do problemów z GUI). Boryka się z problemem, zacinania...

Zawód: Programista - Maciej Aniserowicz.
Zawód: Programista - Maciej Aniserowicz.

Autora książki mam przyjemność znać osobiście. I w moim przypadku to wystarczyło do zakupu książki Zawód: Programista. Byłem pewny, że będzie zawierała w sobie wiele wartościowych informacji. Po przeczytaniu nie zawiodłem się i jestem zadowolony z zakupu.

Podsumowanie 2017
Podsumowanie 2017

To moje pierwsze podsumowanie, nigdy wcześniej nie analizowałem tego, co się wydarzyło w minionym roku. Tym bardziej nie udostępniałem tych informacji publicznie. Być może warto byłoby podsumować moje wcześniejsze poczynania. Jednak nie nastąpi to teraz.

Garbage Collector - Sprawdzanie kiedy sąsiad wyrzuca śmieci.
Garbage Collector - Sprawdzanie kiedy sąsiad wyrzuca śmieci.

Garbage Collector ma zaimplementowaną pewną funkcjonalność. Daje nam ona kontrolę nad procesem niszczenia obiektów. Jako że do zarządzania pamięcią wykorzystywany jest specjalny agent i nie musimy się martwić o niszczenie obiektów.

Domain-Driven Design - „Nadejszła wiekopomna chłiła”.
Domain-Driven Design - „Nadejszła wiekopomna chłiła”.

Chwilami rozmyślałem na temat projektu, jaki chciałbym zmaltretować. Wyszło przy tym kilka ciekawych pomysłów. Jednak do realizacji podejmę się projektu prostego, rozwiązującego mój mały problemik.

W poszukiwaniu Programistoku
W poszukiwaniu Programistoku

Gdy rękę wsadzisz w gębę Git Pulla, znikasz jak dane słane w /dev/null-a. W Programistoku wylądujesz w NET, Już nie pomoże ci CRTL+Z. Przyznam się szczerze i bez bicia od pewnego czasu jak wróciło hasło Programistok 2017...

Błędy początkującego prelegenta
Błędy początkującego prelegenta

23 - 24 września to dzień, gdzie spotkało się ok 40 osób by w ramach DevStyle Speakers, szlifować swój kunszt prezenterski. W wymaganiach dla uczestników znajdowało się przygotowanie prezentacji, jaką należało następnie zaprezentować...

Domain-Driven Design - DDD i jego życie.
Domain-Driven Design - DDD i jego życie.

Domain-Driven Design charakteryzuje komponenty wykorzystywane przy budowie złożonych modelów dziedziny (ang. Domain Model). Jednak owe komponenty wchodzą w skład większego bytu, posiadają swój cykl życia.

Autobiografia Arnolda Schwarzeneggera
Autobiografia Arnolda Schwarzeneggera

Dość sceptycznie podchodziłem od osoby Arnolda. Oceniając go jedynie z perspektywy filmów jakie obejrzałem z jego uczestnictwem.

Domain-Driven Design - Podstawowe części składowe.
Domain-Driven Design - Podstawowe części składowe.

Do budowy Modelu Dziedziny (ang. Domain Model), wykorzystujemy kilka bazowych składowych powiązanych ze sobą relacjami.

Domain-Driven Design - Izolacja przy pomocy warstw.
Domain-Driven Design - Izolacja przy pomocy warstw.

Poprawne modelowanie dziedziny skutkuje bezwzględnym wymaganiem dotyczą jej izolacji od reszty systemu. Z pomocą przychodzi architektura warstwowa wyodrębniająca z aplikacji spójne ze sobą pod względem działania obszary. Zebrane w ten sposób funkcjonalności są składowymi warstw.

Zapisz się na listę :)