Programowanie Reaktywne - Łap To! - ConsoleKey.
Programowanie Reaktywne - Łap To! - ConsoleKey.

Dzisiejszy post jest szczególny, gdyż to 15 post składający się na wyzwanie jakie podjąłem. Półmetek jest. Wiele pracy już zostało włożone, jeszcze więcej przede mną. Dziękuję wszystkim czytelnikom, i mam nadzieję, że udało mi się komuś pomóc.

Programowanie Reaktywne - Marudzimy - Take.
Programowanie Reaktywne - Marudzimy - Take.

Krakałem, krakałem o pechu i wykrakałem. Miało być tak szybko z drugim marudą, a tu się pojawiły problemy jakich wcześniej nie przewidziałem. Otóż drugi maruda działa na innej zasadzie. Marudzi ale przy braniu. I tutaj pojawił się problem. Bierzemy pierwsze kilka publikacji na strumień.

Programowanie Reaktywne - Marudzimy - Skip.
Programowanie Reaktywne - Marudzimy - Skip.

Po wczorajszym sowitym poście, dzisiaj trochę przystopujemy. Będzie krócej. Poruszymy tematykę marudzenia ;). Marudzić można na dwa sposoby. Albo że się coś chcę albo nie! Na początek pomarudzimy że czegoś nie chcemy, zapraszam!

Programowanie Reaktywne - Tworzymy dane - Własna klasa publikująca.
Programowanie Reaktywne - Tworzymy dane - Własna klasa publikująca.

Z okazji Walentynek dzisiaj pojawi się głównie w kodzie coś ekstra. Zapraszam do kompilacji i obserwacji. Natomiast post poświęcony będzie budowaniu własnej klasy publikującej dane. W tym celu idąc krok dalej stworzyłem bibliotekę RXlib z jakiej będziemy jeszcze korzystać.

Programowanie Reaktywne - Tworzymy dane - Generators.
Programowanie Reaktywne - Tworzymy dane - Generators.

Dzisiaj poznamy coś nowego, jednak skorzystamy z czegoś starego. Jako inicjatory generowania danych będziemy korzystać jeszcze wielokrotnie z Timer-ów. Bardzo dobrze sprawdzają się jako taki niewolnik, który będzie robił co mu karzemy. "Daj mi tyle i tyle co tyle".

Warsztaty: GIT - TDD - Dojo.
Warsztaty: GIT - TDD - Dojo.

Celem spotkania będzie szlifowanie umiejętności pisania testów jednostkowych przed implementacją (TDD). Poprzez rozwiązywanie prostych zadań, pracy w zdefiniowanych na zajęciach grupach (Dojo). Integracji napisanego kodu przy pomocy GIT Flow i GitHub-a.

Programowanie Reaktywne - Zabawa z czasem - Timestamp/TimeInterval.
Programowanie Reaktywne - Zabawa z czasem - Timestamp/TimeInterval.

To już ostatni post z rodziny timer-owatych. Omówione zostaną dwa proste operatory. Ale co ważniejsze, zaimplementujemy kolejne dwa własne. Rx oparty jest o rozszerzone metody, dlatego bardzo łatwo jest dodać kolejne potrzebne "stworki".

Programowanie Reaktywne - Zabawa z czasem - Throttle.
Programowanie Reaktywne - Zabawa z czasem - Throttle.

Jazda z koksem... Dzisiaj poruszymy tematykę - kolejnego operatora związanego z czasem. Hurra... Znowu. To jednak już przed ostatnia część związana z czasem... Zapraszam ponownie do krainy reaktywnej magii.

Programowanie Reaktywne - Zabawa z czasem - Sample.
Programowanie Reaktywne - Zabawa z czasem - Sample.

Zapewne każdy naukowiec lubi się bawić próbkami. Jako programista także jestem naukowce. Testuję, próbuje. Eksperymentuje cały czas z nowymi IT-wynalazkami. Takie życie, takie hobby...

Programowanie Reaktywne - Zabawa z czasem - Delay.
Programowanie Reaktywne - Zabawa z czasem - Delay.

Dzisiaj na tapetę coś prostego. Bazując na operatorze Interval. Złapiemy ogon niczym w filmach szpiegowskich. A nawet wiele...

Programowanie Reaktywne - Zabawa z czasem - Buffer.
Programowanie Reaktywne - Zabawa z czasem - Buffer.

Dużo tych operatorów na klasie Observable powiązanych z czasem można znaleźć w bibliotece Rx-ów. Dzisiaj zajmiemy się dość ciekawym tworem, dzięki któremu możemy operować strumieniami niczym światłami drogowymi...

Programowanie Reaktywne - Zabawa z czasem - Interval.
Programowanie Reaktywne - Zabawa z czasem - Interval.

Po uporządkowaniu pewnych kolejnych spraw. Pora na kolejny obiekt, jaki możemy obserwować. Wchodzący w skład timerów. Tym razem chodzi o uproszczoną wersje Observable.Timer...

Zapisz się na listę :)