MrDev

Blog programisty.

Moje 5 Minut 8h

Moje 5 Minut 8h
Ósmą godzinę rozpoczynam od dokończenia poprawek w modelu CatchTheFlow. Wyciągam ostatnie testy. Kolejne odcinki będą poświęcone przenoszeniu Event Modeling'u na kod.

Moje 5 Minut 7h

Moje 5 Minut 7h
To już siódma godzina modelowania. Wyszedł by z tego jednodniowy warsztat. Model jest już bardzo zaawansowany. Częściowo zmieniłem na język angielski podczas wyciągania testów BDD.

Moje 5 Minut 6h

Moje 5 Minut 6h
Pora na kolejną szóstą godzinę modelowania aplikacji CatchTheFlow. Nadal korzystam z EventModeling'u i niczym z plasteliny lepię aplikację.

Trzy poziomy - podsumowanie grudzień 2019

Trzy poziomy - podsumowanie grudzień 2019
Długo nie było podsumowania. Załamał mi się system. Przestałem też odbierać wyznaczone cele jako własne. To spowodowało zaprzestanie realizacji.

Moje 5 Minut 5h

Moje 5 Minut 5h
Rozpoczynam piątą godzinę modelowania. BluePrint EventModeling jest już bardzo rozbudowany i nanoszę kosmetyczne zmiany.

Moje 5 Minut 4h

Moje 5 Minut 4h
Model w EventModeling już na ukończeniu, a ja rozpoczynam modelowanie czwartej godziny.

Moje 5 Minut 3h

Moje 5 Minut 3h
Rozpoczynam kolejną już trzecią godzinę pracy nad projektem CatchTheFlow. Nadal jest to modelowanie z wykorzystaniem EventStorming i EventModeling.

Moje 5 Minut 2h

Moje 5 Minut 2h
Pierwsza godzina modelowania już za nami. Rozpoczynam kolejną. Obecnie wchodzimy w EventModeling. Po uprzednim rozpoznaniu domeny za pomocą EventStorming.

Moje 5 Minut 1h

Moje 5 Minut 1h
Vlog sprzed komputera o tym, jak wykorzystać Miro do modelowania aplikacji CatchTheFlow z wykorzystaniem techniki EventStorming. Każdy vlog to głównie 5 minut poświęcone na pracę.

Wszechświat pełen zdarzeń.

Wszechświat pełen zdarzeń.
Prezentacja dotyczy bardzo popularnego ostatnio modelowania procesów/domen przy pomocy karteczek samoprzylepnych. W trakcie prelekcji przedstawiam czym jest EventStorming oraz Event Modeling. Uczestnicy będą mieli okazje na żywo zobaczyć EventStorming w trakcie szybkiej eksploracji z wykorzystaniem realnych narzędzi i board'a.
3 z 19