Budowanie zaangażowania użytkowników przy wykorzystaniu Grywalizacji.

05.06.2017

Gala Finałowa Daj Się Poznać 2017

Udało się wyspecyfikować tytuł i tematykę mojej prelekcji na Gali Finałowej Daj Się Poznać 2017.

Mam nadzieję, iż moje pierwsze publiczne wystąpienie przebiegnie zadowalająco.

Tym samy jest przygotowana na galę!

Agenda

  1. Wstęp:
    • O mnie.
    • Temat.
    • Pytanie do publiczności.
    • Definicja. Gala Finałowa Daj Się Poznać 2017
  2. Mechanika gier w projektach IT:
    • Punkty.
    • Poziomy.
    • Tabela wyników.
    • Odznaczenia.
    • Przyuczenie.
    • Wyzwania.
    • Pętla zaangażowania społecznego.
  3. Korzyści:
    • Budowa zaangażowania.
    • Marketing.
    • Monetyzacja.
  4. Przykłady wdrożenia:
    • Duolingo.
    • Yanosik.
    • mBank - mGra.
  5. Książki.

Do zobaczenia na mojej prelekcji.:D


Daj Się Poznać 2017

Jest to post przygotowany na potrzeby konkursu „Daj Się Poznać 2017” organizowanym przez Macieja Aniserowicza.

Blog https://mrdev.pl
Projekt https://mrdev.pl/pictogr-pomysl
GitHub github.com/krzysztofowsiany/pictogr
Snapchat www.snapchat.com/add/gocom7
Facebook www.facebook.com/PictOgr-1729700930654225
Twitter twitter.com/gemu_gocom
RSS http://mrdev.pl/category/daj-sie-poznac-2017/feed

Zapisz się na listę :)