MR. Dev

Blog programistyczny.

Programowanie Reaktywne - Zabawa z czasem - Interval.

Programowanie Reaktywne - Zabawa z czasem - Interval.
Po uporządkowaniu pewnych kolejnych spraw. Pora na kolejny obiekt, jaki możemy obserwować. Wchodzący w skład timerów. Tym razem chodzi o uproszczoną wersje Observable.Timer...

Programowanie Reaktywne - Nie zapominaj - Subscribe.

Programowanie Reaktywne - Nie zapominaj - Subscribe.
Trochę czasu już upłynęło... Warto by było przyswoić pewne dodatkowe informacje procesie zapisu na strumienie. Przykłady przedstawione do tej pory w postach są bardzo uproszczone. var observableTimer = Observable.Timer(_dueTime, _period, scheduler);

Programowanie Reaktywne - Kto za tym stoi? - Scheduler.

Programowanie Reaktywne - Kto za tym stoi? - Scheduler.
A jak funkcjonują ten cały mechanizm obserwowanego i obserwatora? Przecież muszą być obrabiane w pocie czoła przez nasze wspaniałe CPU. Magia dzieje się poza naszym polem widzenia. Biblioteka Rx udostępnia mechanizm harmonogramu.

Programowanie Reaktywne - Zabawa z czasem - Timer.

Programowanie Reaktywne - Zabawa z czasem - Timer.
Wielokrotnie w swoim życiu stosowałem dwojakiego rodzaju wyzwalacze w celu cyklicznego wykonywania pewny czynności. Mowa tutaj o wykorzystaniu Timera lub Thread. Pierwszy z nich polega na utworzeniu klasy, która będzie cyklicznie co określony czas wyzwalała event.

Programowanie Reaktywne - Wstęp.

Programowanie Reaktywne - Wstęp.
Od dawien dawna, tworzenie oprogramowania zwłaszcza związanego z graficznymi interfejsami użytkownika (na potrzeby uproszczenia będę odnosił się właśnie do problemów z GUI). Boryka się z problemem, zacinania...

Zawód: Programista - Maciej Aniserowicz.

Zawód: Programista - Maciej Aniserowicz.
Autora książki mam przyjemność znać osobiście. I w moim przypadku to wystarczyło do zakupu książki Zawód: Programista. Byłem pewny, że będzie zawierała w sobie wiele wartościowych informacji. Po przeczytaniu nie zawiodłem się i jestem zadowolony z zakupu.

Podsumowanie 2017

Podsumowanie 2017
To moje pierwsze podsumowanie, nigdy wcześniej nie analizowałem tego, co się wydarzyło w minionym roku. Tym bardziej nie udostępniałem tych informacji publicznie. Być może warto byłoby podsumować moje wcześniejsze poczynania. Jednak nie nastąpi to teraz.

Garbage Collector - Sprawdzanie kiedy sąsiad wyrzuca śmieci.

Garbage Collector - Sprawdzanie kiedy sąsiad wyrzuca śmieci.
Garbage Collector ma zaimplementowaną pewną funkcjonalność. Daje nam ona kontrolę nad procesem niszczenia obiektów. Jako że do zarządzania pamięcią wykorzystywany jest specjalny agent i nie musimy się martwić o niszczenie obiektów.

Domain-Driven Design - „Nadejszła wiekopomna chłiła”.

Domain-Driven Design - „Nadejszła wiekopomna chłiła”.
Chwilami rozmyślałem na temat projektu, jaki chciałbym zmaltretować. Wyszło przy tym kilka ciekawych pomysłów. Jednak do realizacji podejmę się projektu prostego, rozwiązującego mój mały problemik.

W poszukiwaniu Programistoku

W poszukiwaniu Programistoku
Gdy rękę wsadzisz w gębę Git Pulla, znikasz jak dane słane w /dev/null-a. W Programistoku wylądujesz w NET, Już nie pomoże ci CRTL+Z. Przyznam się szczerze i bez bicia od pewnego czasu jak wróciło hasło Programistok 2017...
5 z 9